Lost, Bush och andra lagbrytare

Hur irriterad jag än må vara över att de förlängt Lost med två säsonger, så håller det faktiskt fortfarande stilen. Gårdagens avsnitt var riktigt bra, kanske huvudsakligen för att det handlade om ursprungskaraktärerna. Jag längtar redan till nästa onsdag.

Igår såg jag bitar av "Dubbjo"´s State of the Union-tal, men pinsamt nog har de lyckats sända ett tal med en simpel Bush-imitatör istället - här är det riktiga talet. (Det är hela 7 minuter, men himla bra!)

Och eftersom Bush´s popularitet ligger i botten för tillfället har han, tillsammans med Cheney, gjort en liten PR-film för att bättre nu ut med sitt budskap och tvätta bort skurk-stämpeln.

Jag har aldrig köpt/sålt något på auktioner på internet, men det är faktiskt ganska spännande att gå in och kolla på de himla konstiga grejer man kan sälja på dessa nätauktioner. En blöjkupong är nog rekordet.
Ikväll är det Pilates och som belöning ska jag sen kolla på Medium, i sällskap med en Mums-mums....<en halvtimme senare> Skit också! Fyran har bytt ut Medium mot fri-idrott...borde man inte kunna anmäla dem för något - Egenmäktigt förfarande? Vållande av skada? Frihetsberövande (alltså, min frihet att få kolla på Medium på torsdagkvällar;-)?! Ja, någonting brottsligt måste de ju ha gjort sig skyldiga till - ett fall för Sverker på Plus kanske?!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0