Ökad självinsikt och några hjärtan

Idag har jag varit huuuur hurtig som helst - jag promenerade med Ella i nästan 2 timmar....vilket enligt min åsikt borde berättiga mig till minst 2 semlor enligt Viktväktarnas point-system, men egentligen bara innebär en tredjedels semla. Jag garderade mig dock genom att äta 1 semla - man vill ju inte dö av undernäring ;-)

Jag testade en rolig grej efter en idé av Malin Hon skrev in "Malin är" i Googles sökmotor och jag provade samma sak (fast med mitt namn, naturligtvis). Jag fick en del viktiga insikter och lärde mig en massa saker om mig själv som jag inte visste, t ex

Agneta är 58 år och hennes man Per är 64 - jag trodde jag var betydligt yngre och att min man hette Jakob. Det känns skönt att ha klarat upp detta, dock. Jag visade mig också ha en gedigen utbildning;

Agneta är legitimerad Psykolog, Agneta är fil dr i Sociologi samt Agneta är fil kand i ryska och engelska. Inte visste jag heller att;

Agneta är jobbig min sina översvallande lovord om deltagarna i Let´s Dance - vilket är märkligt med tanke på att jag aldrig sett detta program. Slutligen kom dock något jag verkligen kunde identifiera mig med;

Agneta är en klassisk skönhet som utan problem kan kombinera det sexiga med det eleganta. Det kändes skönt att äntligen ha fått uppskattning för detta ;-)

Prova själva och få en djupare insikt om vilka ni egentligen är - mycket billigare än att gå till terapeuten!
Varsågoda - här får ni några hjärtan på Alla Hjärtans Dag;
MS-hjärtan

Oh shit, vilken dålig mor/hustru/kvinna jag är - jag har inte gjort några Miniature Valentine´s Day Gift Bags(!!!) ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0