Sjuk reklam och mer desperation

Jag är såååå himla förbannad på Big Brother-reklamen som femman kör. Till mer eller mindre porriga bilder på tjejer som duscher och hångel under täcket, hörs en röst (manlig) som säger - "Kick of your socks and grab your....." följt av ett pipande ljud(!!!!!) De är ju helt sjuka i huvudet...hmmm - jag undrar om man inte borde anmäla dem....jag ska fråga min kompis Åsa - hon är duktig på sånt där.
Nu var det ju såååå himla länge sedan jag körde en spännande bildblogg med fascinerande avslöjanden om mitt liv, så det är nog dags igen ;-) När jag går runt med lilla Ella på stan (vilket jag gör i stort sett varje vardag) så händer det ibland ( = väldigt ofta) att jag "tvingas" köpa onödiga grejer. Jag vet inte vad jag lider av för konstig kemisk obalans, men något hos mig gör det nästan omöjligt att lämna en rea utan att ha med mig en påse onödiga grejer. Gårdagens stadspromenad resulterade i följande onödiga grejer;
onödiga köp
Jag hittade en snygg vas, som jag köpte två av. Jag vet inte var jag ska ha den hemma, men jag tänkte att det är bra att ha som gå-bort-present - hurtigt tänkt av mig va?! Samtidigt passade jag på att köpa tre förpackningar av gulliga disksvampar...inte helt akut nödvändigt, kanske. På Handskmakarn, eller "Wedins Accent" som det heter nu, hittade jag inte mindre än två par rosa handskar och en beige skinnplånbok. Plånboken är väl i och för sig snygg, men jag har faktiskt två par rosa handskar sedan förut, så det var väl kanske inte heller så nödvändigt....men det var ju Rea!!! ;-)
Trevlig Helg - själv ska jag hoppa in i dushen och sen ta ett smarrigt glas vin....eller två...eller snarare tre ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0