Sötsugen

Idag ska jag och Jakob gå ut och äta för första gången på 100 år....minst, känns det som. Barnvakten (= svärfar) kunde bara stanna i tre timmar så vi fick välja mellan bio och mat, och det visade sig att vi hade alltför skilda meningar om vilken film som var sevärdast - Lilla kycklingen som jag förespråkade, har fått dålig kritik och Narnia-filmen som Jakobs föreslog hade jag blivit tveksam till....jag läste någonstans att den skulle kännas overklig (så overklig en film om en sagovärld innuti en garderob nu kan kännas ;-) Det blev alltså middag istället.....fast Viktväktarna har förstört matglädjen för mig - istället för att längta och tjuvläsa menyn på internet för att i förväg välja ut det smarrigaste, så har jag lite lätt ångest över vad som är "tillåtet" att äta....*suck*

...och det här är väl inte att tänka på, eller ens drömma om - Dj-la viktväktarna!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0