Tidsbrister och bokrea-bantning

Usch, vilket busy liv jag lever - Ella har varit förkyld i nästan två veckor nu och hon är betydligt gnälligare än vanligt...i synnerhet på nätterna. Jag har helt enkelt inte haft tid att blogga ens...eller.....tja, jag skulle väl egentligen i princip kunna få mina 30 minuter framför datorn varje kväll, men eftersom detta skulle innebära ett val mellan bloggning och att kolla på mina älskade serier så är utgången given.

Det blev inget Viktväktarna för mig i lördags för jag tänker inte gå tillbaka förrän de fixar sin trasiga våg...och jag köpte ju faktiskt hela 3(!!) Viktväktar-receptböcker på Bokrean, så man kan ju säga att jag gjort mitt på viktminskningsområdet, redan ;-) Nej, det fick bli att kolla på skidskytte på Tv istället, en aktivitet som visade sig vara betydligt roligare och väsentligt mindre knäckande (för mig, alltså).

Yippie - nu har Ella vaknat igen, efter bara 20 minuters sovtid(!!) Jaha - back to the mines....vad nu det betyder ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0