Uthållighet och utfyllnad

OS i all ära, men jag måste bara vara den uthålligaste atleten någonsin - nu har jag gått på pilatespass inte mindre än 4 torsdagar i rad(!!!) Jag är sååå stolt över mig själv och har mycket svårt att tänka mig att andra skulle kunna vara hurtigare....men jag har ju en misstanke om att det ändå - någonstans - fins någon som tränar oftare och hårdare än jag.

Annars har det faktiskt inte hänt något spännande idag så jag kommer inte på något alls att skriva om - just det ***VARNING! VARNING!*** Det innebär ännu en desperationsblogg, alltså;

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Hmmm - jag är för gammal, för småbröstad och o-blond för att kunna vara med i Big Brother eller Paradise Hotel.....jag skulle väl knappast heller platsa i Fear Factor, med tanke på att jag inte ens skulle kunna få i mig en bit blodpudding utan att börja hulka.....och i Robinson skulle jag överleva knappt ett dygn med deras diet (jag skulle dock börja gnälla/grina/slåss betydligt tidigare).....nä, dokusåpor är nog inte rikigt min grej.
Vilken årstid tycker du bäst om? Senvåren - när det börjar bli varmt och man har hela härliga sommaren framför sig. Jag älskar tiden man fortfarande kan inbilla sig att man kommer att bada i sjöar en massa gånger, få en läcker brunfärg och ha en massa grillfester/cocktailpartyn/TP-kvällar med vin ute på verandan (jag brukar bara hinna med ca 3-4 st på hela sommaren).
Brukar du sjunga i duschen? Nej, men mest för att jag ska höra om Ella skriker....och lite för att hon kanske skulle börja skrika om jag sjöng ;-)
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Bara spännande landskamper i stora mästerskap - OS är en plåga för mig....helst när man missar guldloppen och bara sitter och ser tråkmatcher som Sverige förlorar.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag vet inte om jag gör det...men jag vill tro på det..
Vad är viktigast för dig? Min familj och mina vänner, så klart - de är viktigare än t om tv ;-)
Laddar du hem musik och film från internet? Nej, men knappast av några moraliska betänkligheter, utan mest för att jag inte orkar lära mig.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Flera roliga utlandsresor som man går och drömmer om men som aldrig blir av - Skottland, Amalfikusten i Italien (jordens vackraste plats....vid sidan av Sverige), en kryssning på Nilen, kryssning i Karribien samt en lyx-semester på Club Med. På några av resorna skulle jag definitivt bjuda med familj och vänner.

Hmmm - undrar om man inte borde satsa på någon doku-såpa ändå, så man kan vinna de där pengarna ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0