Bilskräck och svenska seder

Jag kom aldrig upp över 1088 på det där himla Alchemy-spelet, den enda förklaringen är ju att det är något fel på spelet;-) Och det här bubbel-spelet var ju inte bättre. Jag har läst instruktionerna med fattar ingenting - ett annat trasigt spel alltså.

Jag försöker skjuta upp att ringa till min kompis som sökte mig när jag var ute på öppna förskolan. Hon ville tydligen ha skjuts ut till en möbelaffär i morgon, och eftersom jag är så himla kör-rädd slösar jag tid framför en massa spel istället för att ringa upp och bestämma en tid med henne.....hon hjälper dock alltid mig när jag behöver så jag ska nog skärpa till mig och ringa henne nu...*suck* ;-)

Jag undrar ibland hur det skulle kännas att bo utomlands. Att arbeta och bo i ett land där man varken talar svenska eller firar svenska högtider skulle nog kännas himla konstigt. Hur känner sig andra nationaliteter när de kommer till oss - är vi verkligen så här?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0