Clueless

Idag var jag på ansiktsbehandling och blev skitsnygg.....eller skitsnyggare kanske jag ska säga ....sen hann jag in på Ur & Penn och köpte billiga plastiga halsband - de ska ju vara så långa nu, men jag har inte riktigt koll på hur man ska bära dem. Ska de hänga som de är eller ska man vira dem två varv runt halsen? Ska man ha dem till v-ringade blusar eller till höghalsade tröjor? Ska man försöka matcha klädernas färg eller ta någon kontrasterande? Nä, usch jag är så himla clueless nuförtiden och det är samma sak med tunikor - ska man ha dem till jeans eller till enkla svarta byxor? Det är inte lättare med stövlar - ska man ha dem innanför eller utanpå skorna...och om man har dem utanpå - hur f-n ska man kunna knöla in byxorna, jag kan ju knappt få de stövlar jag har upp över nylonstrumpbyxorna(!!)

Varför finns det inte kurser för såna som jag, så att vi hopplösa fall också kan få en chans att se hippa ut.....fast heter det väl inte heller, förståss ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0