Hotat vårprojekt

Ojojoj, min beslutsamhet vad gäller vårens viktminskningsprojekt riskerar nu att avta. Jag ringde Pilates-studion för att anmäla mig och de kunde ej ta emot anmälan, men lovade återkomma i mitten av förra veckan. När de inte hade gjort det så ringde jag igen och de skulle återkomma snarast möjligt...vilket de inte gjorde så jag mejlade även i går till dem och påminde dem om att höra av sig. Nu fick jag tag på dem och det visade sig att de kanske inte ska köra några nybörjarkurser i vår :-( Jag letade vidare och hittade en kurs på folkuniversitetet som jag hoppas att jag kommer in på. Vidare hade jag ju tänkt börja på Viktväktarna på lördag men den adress som de angett på sin hemsida stämmer inte - det finns ingen VV-lokal där(!!!) Jag har mejlat dem och frågat om det verkligen stämmer, men har inte hört något ännu.

Nu undrar jag om någon vill säga mig att jag borde skita i att motionera och istället ägna mig åt fortsatt tv-surfning och godisätande - ja, måste det såklart vara!! ;-)

Nä, tänk om det fanns något supersnabbt, kompromissfritt och smärtfritt sätt. Guuud vad jag vill tro på det här  ....men det gör jag ju så klart inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0