Katastrofal tv-kväll

NEEEEEEEJJJ!!!!!! Min tv-kväll igår blev totaldemolerad! Först hade jag tänkt kolla på Medium kl 21.00 (den nya säsongen har redan börjat!!!) men Jakob tyckte det var dåligt och ville hellre kolla på någon töntig revy på ettan - "Hemvärnsgubbar" eller vad den hette. Nåja - eftersom jag i normala fall härskar över tv-hörnan till alla mina favoritprogram mån-tors kl 2100, så fick han hållas.
Jag var sedan så trött att jag inte orkade sitta uppe till Breakfast Club så jag spelade in den, samt även en repris på Medium som enligt text-tv-tablån skulle visas direkt efter filmen. När jag imorse ville kolla att timern funkade, så upptäckte jag till min stora förskräckelse att det inte bara saknades ett Medium-avsnitt utan att också slutet på Breakfast Club saknades!!!!!!! Är det min video som är allvarligt sjuk, eller var det något fel på fyrans tv-tablå?! Jag var så arg och besviken i morse att jag nästan började grina. En perfekt tv-kväll med såväl Medium, Breakfast Club samt Monty Python live at the Hollywood Bowl (som är den klart bästa Python-filmen, t om bättre än Life of Brian) som tragiskt nog krockade med Brekfast Club och jag fick inte se ett enda dj-la program!!

Nu ger jag upp och med gråten fortfarande i halsen, så går jag in och beställer den bästa 80-talsfilmen (vid sidan av "Midnight Run" med Robert de Niro) och den bästa Python-filmen, så ska jag ta revansch för min traumatiska kväll ;-)

...fast var kan jag hitta Python at the Hollywood Bowl?!!!!!! Hmmm...vad finns det för fler film-sajter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0