Lördagsstressen sprider ut sig

Usch vad stressiga lördagkvällar har blivit - först Couplings 19.30 på Svt följt av På Spåret kl 20.00. Om man sedan ska kolla på Nisse Hult kl 21.00-21.30 måste man vara snabb i fingrarna, för videon måsta knäppas på 21.30 för att spela in antingen CSI Miami på femman eller Brottskod försvunnen på Svt. Sen får man inte glömma femmans Law and Order - Special Victims Unit (22.30), samt om det finns plats på bandet Law and Order - Criminal Intent, som visas mitt i natten.

...och ikväll är det äääääääntligen dags för CSI igen, den riktiga CSI, alltså!

Fast nu har jag fått ännu fler problem. Jag hinner inte kolla på mina inspelade program under dagarna, då min 10-månadersbebis av någon underlig anledning inte alls tycks vara så intresserad av Law and Order eller CSI, utan föredrar att öppna alla köksskåp och riva ut innehållet på golvet, eller att öppna diskmaskinen och leka med den smutsiga disken....och det är extra krisigt nu, eftersom Jakob (min man) har börjat protestera över mitt tv-beroende kl 21.00 varje kväll, vilket tvingar mig att spela in ännu fler program som jag inte hinner se. Usch, jag känner mig nästan utbränd ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0