Säsongspremiär - Lost

Ikväll börjar Lost igen men istället för att hoppa upp och ner av upphetsning och förväntan känner jag mig väldigt misstänksam. Jag är besviken på att det inte blev de där 22 avsnitten som först utlovades, utan att de istället valde att mjölka serien genom att lägga på ytterligare en säsong. Historierna om den andra sidan har ju dominerat de senaste 4-5 avsnitten så nu är det verkligen dags att gå tillbaka till de ursprungliga huvudpersonen och huvudstorien, vilket för alla de som glömt är luckan i marken, nummerserien och monstrena/konstigheterna på ön(!!!)

Gick just in på tv4´s Lostsajt och börjar nu överväga om jag verkligen orkar fortsätta kolla - det tycks ju bli minst en säsong till av serien - varför kan de inte bara köra idén till slutet istället för att som nu göra en Twin Peaks, ingen orkar ju se serien till slut(!!!!!)
Lost-Jack
Bild: Tjatiga flygkrasch-överlevaren Jack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0