Säsongspremiärer och ha-begär

Jag har haft en väldigt fin jul och nyårshelg men är samtidigt också glad att de nu är över, för äääääntligen börjar mina favoritserier komma tillbaka till rutan efter den mer än månadslånga torkan. Igår var det premiär för den nya Commander in chief med Geena Davies, som tyvärr krockar med femmans CSI, men livet är fullt av lidande och umbäranden så det ska väl också kunna lösas, för jag tänker inte missa fortsättningen - I like very much, nämligen!

Jag behövde verkligen en ny bra serie, för att kompensera förlusten av Gilmore Girls, som slutade mitt i Loreleis frieri till Luke och det kommer säkert dröja innan vi får höra av folket i Stars Hollow igen...*suck*...fast det är klart - söndagarna är ju inte bara svarta, för Gilmore Girls ersattes av BBC´s Stilpoliser - YEAY(!!!)

Jag hittade ju äntligen min dröm-mobil i somras, men efter att ha sett Nokias nyheter är det inte utan att min blir lite sugen på en ny! Jag behöver nog terapi för att komma till rätta med mitt ha-begär ;-)


Kommentarer
Postat av: Mia

Och Commender in chief krockar med prison break på ettan, deeen är bra=)

2006-01-12 @ 17:18:09
Postat av: Agneta

Rackarns, jag kom aldrig in i den serien...tyckte den var lite deprimerande....och tur är väl det, annars skulle jag ha råkat ut för 2 krockar på måndagarna ;-)

2006-01-13 @ 17:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0