Semmeltajm och lost

Semmeltajm
Äääääääääntliiiiigen!!! Viktväktardieten till trots - idag smällde en mig en härligt fluffig och krämig semla! Jag hade längtat i nästan en månad och idag var det äääntligen dags! Den innehåller 10 points (vilket är ung hälften av allt jag får äta och dricka under ett dygn) men den är värd varenda uppoffring jag gjort (man "sparar" ihop till den genom att äta mindre under veckan) för jag bara ääääälskar semlor. Jag är dock lite osäker på om det räcker med en, för när jag väl fick upp smaken för dem så var det inte helt lätt att sluta....och den var ju i sanningens namn ganska liten, så en till borde man kanske "ha råd" med. Viktväktarna vill väl säkert att man ersätter den krämiga mandelmassan mad banan och grädden med keso eller något liknande, men glädjen av att få smälla i sig en äkta semla ska de inte få ta ifrån mig ;-)

Lost - det var ju faktiskt ett bra avsnitt igår...men det är säkrast att de fortsätter i samma stil och att det verkligen händer någonting varje gång, annars slutar jag titta. Äh, jag misstänker att det nog knappast blir ett så dramatiskt fall i tittarsiffrorna om jag slutar kolla, så jag kommer nog fortsätta i alla fall ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0