Spelknark

Inte heller idag har jag börjat använda internetbanken....men jag har kört bil lite fastän jag tycker det är så läskigt, så lite duktig är jag ju i alla fall. Jag gick också förbi jobbet för att prata med chefen om att komma tillbaka till jobbet så smått - en dag i veckan kan jag ju i alla fall jobba, trots att Ella ännu inte har dagisplats. Jag kom dock inte fram för hissen skulle repareras hela veckan och eftersom jag jobbar på fjärde våningen blir det lite för jobbigt att släpa upp barnvagnen...så går det när man försöker vara plikttrogen och duktig - att jag inte lär mig ;-)

När jag för en timme sedan lämnade över Ella till hennes pappa för att gå upp och blogga, så var det absolut inte tänkt att jag skulle slösa bort så himla mycket tid på denna. Jag har aldrig gillat tjorviga dataspel som Doom o dyl (heter det plattformsspel, tro?) utan det är de enkla spelen jag fastnar i. Jag vet inte hur många dygn jag satt med Tetris på 90-talet och nu vimlar det bara av simpla spel av den typen, spel som jag egentligen borde låta bli men det är som knark för mig ....jag vet - jag kanske borde ställa en äggklocka bredvid mig så att tiden inte flyger iväg sådär.

Hur många poäng får du ihop?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0