Torsdagstv och AW

Det var lite läskigt att köra i mörkret men det gick bra. Jag förstår dock inte hur någon som läser min blogg, vilket min kompis gör, vågar åka med mig. Hon kanske är en sådan där "thrill seaker" som hoppar bungyjump, går på glödande kol och äter kohjärnor och tarmar på fritiden ;-)

Rackarns vad bra Medium var igår. Det började med en av mina värsta mardrömmar - hon går in på ett sinnessjukhus för att prata med en läkare. Han är dock inte där så hon bestämmer sig för att gå, men när hon kommer fram till dörren är den låst och de vägrar att släppa ut henne. Hon blir rädd och börjar skrika att hon ju inte är någon patient varpå männen i vita rockar kommer och spänner fast henne på en bänk. Jag tror att, om man inte är sjuk och blir behandlad på det sättet, så blir man väl sjuk efter ett tag...*huh*

Idag är det fredag och riktigt bedrövligt på tv.....men det skiter jag i för jag ska ut på AW - tjohooo!!!!! Jag har sparat ihop 20 points under veckan, vilket motsvarar en smarrig middag och fyra glas vin, eller ingenting och 8 glas vin ;-) Det blir definitvt taxi hem i alla fall, för det är ju f-n livsfarligt att vara ute efter 2100 i Umeå nuförtiden(!!!!)

Trevlig Helg!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hmmm... om jag hade läst de senaste inläggen innan jag hoppade in i bilen hade jag kanske tagit ett annat beslut. Men skämt åsido, så hemsk var inte bilturen och det ända som behövs är lite träning. Undrar om jag inte kan hitta någon fler affär jag måste besöka och dit en skjuts kan behövas?

2006-01-22 @ 13:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0