Trovärdighet och självförtroende

Igår blev det inget tv-tittande för mig eftersom Jakob tvunget skulle kolla på hockey - Björklöven mot Skellefteå AIK. Björklöven vann även denna gång, liksom de gjorde mot mitt AIK, eller som de kallar det här i Umeå "Stockholms AIK" eller "AIK IF"(!!!) Ikväll tänker jag paxa tv:n för att kolla på Medium....hoppas bara att det inte blir ett sånt där jobbigt övernaturligt avsnitt med en massa spöken och konstigheter. Jag kollade inte heller på Arkiv X när det gick, för jag orkar inte engagera mig i dylika osannolikheter, jag kan liksom inte få mig själv att tro på det. Alla smala, fräscha och snygga flerbarnsmammor med perfekt strukna kläder i Desperate Housewives går jag dock på, samt även isbjörnarna, monstren och konstigheterna i Lost, liksom alla unga snygga kriminaltekniker med böljande hår som aldrig någonsin har hårnät vis brottsplatsundersökningar eller obduktioner - det tycker jag är trovärdigt ;-)

Jag älskar fortfarande serier och har t ex alla Kalle & Hobbe-album. Jag kan bli såååå avundsjuk på Kalles fantastiska självförtroende....eller heter det arrogans, kanske ;-)




Kommentarer
Postat av: Mia

Kalle är en favorit för mig med. Han har en skön syn på saker och ting. Du, du vet väl att alla människor har en egen skyddsängel? Det är i alla fall sant.

2006-01-12 @ 17:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0