Bättre sömn med Fredde

*puh*...nu ska jag väl äntligen få sova gott tack vare Fredde L. Fast jag håller inte med Perlskog i Tv4-studion när han säger  att det är denna spänning som är så härlig med fotboll, att allt kan hända även i slutminuten. Jag tycker att Sverige ska prova att göra mål i första halvlek någon gång, det hade i alla fall sparat mig några naglar och ett sådant maniskt chipstuggande att käkarna värker.


Men, men -fredde bättre sent än aldrig - tack Ljungberg!

(Bild: Aftonbladet)

Kommentarer
Postat av: mia

Ja jag håller med dig jag nästan dog av spänning på slutet, men så skönt det kändes när det väl blev mål. Heja Sverige!!

2006-06-16 @ 19:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0