Bättre tider

Efter några dagars ständigt hostande och snörvlande känner jag mig nu redo att lägga undan högarna av snytpapper på nattygsbordet (hjälp, vilket konstigt ord) samt slänga Kanjang-flaskorna som jag halsat slut på. Det känns som att jag nu är på bättringsvägen. Flera roliga saker har hänt sedan det senaste gnälliga inlägget - jag hittade plånboken (den hade legat i bilen hela tiden) och reseförsäkringsbolaget har backat och erkänt att vi visst är berättigade ersättning för det missade anslutningsflyget. Livet leker igen och sommaren är här....eller på ingång...snart....hoppas jag...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att höra att ni lyckades få tillbaka pengar för resan! Skönt att upptäcka att det någon gång lönar sig att klaga :-).

2006-06-08 @ 18:52:38
Postat av: Agneta

Ja, det är läskigt så många gånger stora företag/myndigheter försöker slippa sina åtaganden. Det kändes kalas att de erkände sig skyldiga där.

2006-06-08 @ 22:41:20
Postat av: Anonym

nattygsbordet? nattduksbordet heter det väl ändå??

2006-06-10 @ 20:58:58
Postat av: Agneta

Jo, man skulle önska det men det heter tyvärr nattygsbordet av någon underlig anledning.

2006-06-14 @ 10:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0