Fulhetsfrossa

Jag sprang in på Ecco-rean eftersom jag behövde några sköna, inte alltför fula sandaler. Jag hittade dessa färggranna röd-rosa sandaler för bara 295 och de är sååååå sköna! Jag var så nöjd och glad....ända tills jag skulle betala. Hon slog in varunumret och upp på displayen ploppade "Sandal röd Junior"(!!!)

Är det barnsandaler? frågade jag förskräckt. Ja, sa hon glatt och packade ner skorna i en låda (hon trodde väl antagligen inte att jag hade tänkt ha på mig dem själv). Min vision är att känna mig chic, men efter nästan 20 års värkande sommarfötter och hundratals skavssårsplåster har jag nu accapterat att man behöver sköna sandaler på semestern. Jag tycker ändå att steget från Chic till Barnskor är lite väl långt...*suck* Jag tycker dock det låter himla konstigt med barnskor i strlk 40. Jag var tvungen att ställa dem bredvid Ellas skor, för att jag skulle känna mig vuxen ;-)

Juniorsko

Jag får dock ett betydligt mer harmoniskt förhållande till mina skor när jag går in på Shoewawa - här finns en kollektion av fruuuuuktansvärt äckelfula skor. Några minuter på Shoewawa är rena terapin - plötsligt älskar jag mina vackra barnskor ;-) Ingen av dessa monstrositeter kostar under £100.

Fulsko3fulsko2Fulsko1
Och på tal om fula saker - jag vågar nog inte handla jeans på HM i framtiden, i alla fall inte denna modell.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0