Julklappstips

Rackarns att det är så långt kvar till jul. Nej, det är inte så att jag längtar efter snön, kylan och det eviga mörkret. Det är bara det att jag är sååå dålig på att hitta på bra julklappar, så egentligen borde jag köpa julklapparna lite eftersom under året, när jag kommer på något bra. Jag skulle dock inte kunna sitta och hålla på dem i flera månader utan skulle nog tyvärr i så fall insistera på klappöppning redan i juni.
Ni som kan lägga undan och spara paketen - här är några roliga tips. .... för vem drömmer inte om att sova på en sushi, ha ett kasettband i örat eller en lego på fingret? ;-)
legoringörhängensushikudde


Kommentarer
Postat av: Jon

Shit vilka coola! Vet du var man kan köpa dom?

2006-07-13 @ 09:30:58
URL: http://www.hittajulklappar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0