Magisk rosa väska

Idag när jag var på stan och bara skulle köpa mat, så gick jag av någon underlig anledning in på Wedins för att kolla på olika saker som jag inte behöver och inte tänker köpa. Helt plötsligt hoppade en rosa väska på mig, och hur mycket jag än försökte blunda och slå den ifrån mig, så klistrade den liksom fast sig vid min hand - jätteläskigt var det. Ännu läskigare blev det när jag såg att den härliga Esprit-väskan var nedsatt från 599 till 419 kronor. Medan jag stod där och försökte kasta iväg den så att jag skulle kunna springa därifrån, så kom expediten ut och bad att få låna den så att hon kunde märka ned den ytterligare. När den väl var nedsatt till 210 kronor, så sög den sig liksom fast vid mig och vägrade släppa taget tills den fick följa med mig hem i en påse. Jag har den just nu i garderoben och är mycket fascinerad av den rosa väskans magiska krafter. Även fast jag inte bestämt mig för om jag vill behålla den, så har den klippt loss prislappen och stoppat i sig alla mina grejer från den gamla väskan. Jag kommer nog tvingas använda den om jag vill komma åt min plånbok, nycklar och sminket igen ;-)


Impulsväska
Den har även lyckats hypnotisera Ella med sina magiska krafter - kolla hur frånvarande och drömmande hon ser ut - knäppa väska ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0