Sega bloggportaler och mystiska meddelanden

Jag blir helt jäkla tokig på webblogg - det tar flera minuter att lägga in ett foto i bildkatalogen och ytterligare 1-2 minuter att publicera inlägg. Jag hoppas detta funkar.....annars kan jag ju i och för sig skylla webblogg för att jag uppdaterar bloggen så sällan - Ja! Det gör jag! ;-)
Jag gillar verkligen budskap utan avsändare. Jag är sååå himla less på all reklam som omger en överallt och därför tycker jag det känns så himla uppfriskande att läsa de här små anslagen som poppat upp lite här och var i Umeå de senaste åren. Jag har ingen aning om vilka som ligger bakom och det känns helt ok. Jag är nöjd så länge det inte är Adidas, Nike, McDonalds, H&M, KappAhl, Bredbandsbolaget, Wasa Knäcke eller något av de tusentals andra företag som försöker få mig att köpa deras grejer varje dag.


Anonymt meddelande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0