Soff-coachning

Hjälp vad jag känner mig splittrad. Ella har ännu inte somnat så jag sitter uppe vid datorn och håller henne sällskap medan hon ligger och vrider och vänder sig i sängen. Hon behöver mig här för att kunna somna. Å andra sidan behövs jag även på nedervåningen framför tv:n, för vem annars ska skrika sina goda råd och coachingtips till tv-rutan och de ivrigt väntande svenska spelarna?! Två gånger nu har jag hört Jakob hojta från nedervåningen att "F-n, den tog i ribban", något som aldrig hade hänt om jag hade delat med mig av mitt goda råd att "Tryck in den i mål då!!!" Henke, Fredde, Kimpa, Mellberg och grabbarna sätter ju all sin tillit till min inspirerande coachning, en ledning de nu alltså måste klara sig utan....vänta.....jo, nu sover hon nog!

Jag kommer grabbar!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0