Tidningspresenter

Jag är osedvanligt lättlurad och, liksom med alla godisreor i anslutning till snabbköpskassan, så faller jag även för alla "gratisgrejer" man får när man köper eller prenumererar på tidningar eller går med i bokklubbar. Av någon anledning ger alla tidningsförlag och bokklubbar bort klockor om man väljer deras erbjudanden och jag har minst 4 bokklubbs/tidningsklockor men även billiga smycken, fleeceplädar och en ruggigt epig vindjacka. Nu har det också blivit vanligare med GWP:er (Gift With Purchase) när man köper enstaka tidningar, vilket jag - naturligtvis - nästan alltid faller för. På flygplatsen i Palma gick det knappt att få tag i en tidning utan gratisgrejer....så länge man köpte spanskspråkiga tidningar vill säga. Jag grävde runt rätt länge i den engelsk-språkiga hyllan, men hittade ingenting. Jag är ändå ganska stolt över att jag stod emot frestelsen att köpa en av de spanska tidningarna....för det var faktiskt nära.


GWP

Bilden: Flygplatsens damtidningar med rätt avancerade handväskor (den stora brunbeigea) samt klockor (den rosa i Glamour-tidningen) samt DVD-filmer, tröjor och smycken som GWP.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0