Crazy-heter och krystade ljuspunkter

Vad obehagligt det blir när folk tror att det är charmigt att vara lite Desperate Housewives-crazy i verkliga livet. Femmans DH-sajt har börjat med en bikt-funktion, där tittarna ska få berätta om knasiga saker de gjort, men det blir bara sååå läskigt när det är verklighet. Kvällens avsnitt var annars riktigt bra, men det börjar kännas jobbigt med Brees bråkiga tonårs-son - han känns ju bara för hämndlysten och dj-lig.

...och det var f-n på tiden att Lorelai och Rory återförenades i Gilmore Girls - femman har visat återföreningsklippet i programtrailrar ända sedan mitten av februari(!!!!) Men varför....varför måste nu Luke helt plötsligt få en tonårsunge som han inte visste om?! Det kändes såååå himla krystat och fantasilöst!

Nåväl - här ute i den riktiga världen utanför Wisteria Lane och Stars Hollow är livet inte riktigt lika komplicerat....även om jag får lida minst lika mycket som stackars Bree eller Susan i DH eller som Lorelai i GG. Idag fick jag nämligen höra två supertråkiga nyheter, som båda medför ytterligare lidande för stackars mig. Först fick jag höra att mina nya skalfasader inte kommer att bli klara förrän onsdag nästa vecka och sedan får jag veta att jag måste ta bort provisoriet på tänderna och borra bort lite mer av mina ursprungständer för att fasaderna ska få plats...*dubbelsuck* Men, men jag ska hålla mitt löfte om att hitta ljuspunkter varje dag. Idag blev jag glad över....över.....jo, över att vi bestämde oss för att köra till IKEA i Sundsvall nästa vecka. Jag har blivit så himla less över att det knappt går att beställa något alls över nätet, så nu åker vi utan Ella och med en stor bil, så att många kassar får plats - tjohoooo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0