Dagen efter

Det var jättekul att gå ut igår och jag klarade mig faktiskt ända till 23.30 innan jag ville gå hem. Jag tycks dock ha drabbats av en smärre förkylningsbacill av något slag, för jag kände mig yr och lite sluddrig i slutet av kvällen och i morse, när jag vaknade, hade jag en ruggig andedräkt och en envis huvudvärk. Det är väl kanske något av de där virusen som går nu, antar jag. Jag vet att det är viktigt att dricka när man är förkyld och jag var väldigt noga med det igår kväll - jag drack både öl, vin och drinkar i syfte att upprätthålla vätskebalansen. Ikväll blir det våffelkalas och lång-sittning i tv-soffan. Jag är nyfiken på det där svenska humorprogrammet om psykoterapeuterna, det kan bli riktigt kul.

I natt är det dags att ställa om klockorna igen, så nu är det vår!


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tror att det måste vara något du smittade mig med, jag kände mig väldigt yr på bussen när jag åkte hem igår och känner mig fortfarande konstigt trött och hängig idag. Men det var väldigt kul igår.

2006-03-25 @ 16:17:35
Postat av: Agneta

Ja du, det är många förkylningar som går nu.....och konstigt nog ofta i anslutning till ute-kvällar, men det är säkert bara pga att man utsätts för så många människors bakterier....för vad skulle det annars kunna bero på?! Lyckligtvis går illamåendet över inom ett dygn ;-)

2006-03-26 @ 21:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0