Fler knas-köp

Idag gick vi, trots den arktiska kylan, in till stan vid 12-tiden och väl där tvingades jag gå in på Body Shop och köpa en massa krämer för att få en necessär med ännu fler krämer i - jag är hopplös på det där! Varje gång kosmetikaföretagen har en GWP-drive (Gift With Purchase) så går jag på det och köper på mig en massa onödigheter bara för att få ytterligare en necessär att ställa i ett skåp. Dagens onödighets-köp bestod av en duschkräm samt Body Butter (förr torr hud, vilket jag ju egentligen behöver...men de var lite för dyra), en läppglans-palette med konstiga färger och en läppglansburk med mandarinsmak. Då fick jag den här necessären med mer Body Butter, en läskig musk-parfym, en rosa ögonskugga och en miniburk med dagkräm. Nåja, necessären är ju i alla fall fin ;-)

Illustrationer till den spännande shopping-historien;

Arktisk kyla
Arktiskt kyla

Necessär
Fin necessär och en massa småkonstiga grejer brevid.
Lite kul är det ändå, att necessär faktiskt betyder "nödvändig" ;-)

Kommentarer
Postat av: Mia

19,3 grader är väl ingenting på tisdag morgon hade vi -32 grader när jag skulle till jobbet. Det skulle vara någonsorts högre gräns för att behöva jobba.

I och för sig bor jag utanför Vännäs och då får man kanske skylla sig själv.

Vilken film kommer det ifrån förresten

skyll dig själv, skyll dig själv, skyll dig själv

Mia

2006-03-11 @ 15:27:07
Postat av: Agneta

Ja - över 25 (eller säger man under 25) borde man absolut få stanna hemma i sängen med en påse godis!
Ähh - jag kan inte den filmen...

2006-03-11 @ 22:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0