Jobbkläder och musik-nostalgi

Här kommer ytterligare en spännande fotoblogg. Idag bjuder jag på en bild av mitt plastiga halsband, som jag hade till jobbet idag tillsammans med min vita omlottblus.
Halsband
F-n vad kul det är att få gå till jobbet en dag i veckan och bara vara vuxen...det är faktiskt skönt att få tillfälle att längta lite efter Ella också, för även om jag kan bli himla less på henne ibland när jag är hemma, så saknar jag ju henne när jag är på väg hem från jobbet.

Viss musik släpper liksom aldrig taget om en. Då och då poppar gamla Erasurelåtar upp i mitt huvud (helst "A little respect") och jag har under flera år gått och funderat på att köpa en samlings-cd. Nu gick jag in på Ginza och...Jaaaaaa - den fanns att köpa!
Erasure
Liksom en Johnny Logansamling ("What´s another year" och "Hold me now" är ytterligare exempel på låtar som vägrar släppa taget om mig)....och favoritkomikern Eddie Izzard fanns med såväl Dress to kill (som jag bara har på kassettband) samt Circle (som jag inte har alls)!!!

Izzard-circle
Nä, nu har jag inte tid att blogga längre, för nu måste jag nät-shoppa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0