Melodifestivalinlägg nr 3

Lena Ph blir bara bättre och bättre och den av kvällstidningar sågade stativet-storyn tycker jag är skitbra! Jag hoppas bara att stativet, med hjälp av boan och fläkten, tar sig ur sitt destruktiva beteende ;-) ...och det var sååå rätt åt Jessica Andersson att inte gå vidare - visst, schlagerkläderna har blivit mer vågade med åren, men det innebär ju inte att man bör sträva efter Linda Rosing/Victoria Silvstedt/Natasha Peyre-looken. Hon såg hemsk ut...och koreografin var som hämtad från en strippklubbsscen.
Porr-Jessica
Patrik Isaksson borde ha gått vidare istället för den där hårdrocksgruppen, men BWO borde nog kanske vinna hela tävlingen. De var inte alls mina favoriter, men de skulle nog gå hem internationellt, och det behövs med tanke på att Sverige nu måste kvala i år *skam, skam*
Nåväl - det är fortfarande en deltävling kvar och Carola har ju i ärlighetens namn inte sjungit än. Mina lördagkvällar är säkrade ett par veckor framöver...nä, usch jag låter verkligen inte som om jag har något spännande liv ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0