Mobiltelefoner man måste ha och böcker man inte behöver läsa

Nu har det alltså hänt igen - jag har blivit käääääär....i en mobiltelefon. Min stormande förälskelse i den blommiga Siemens CL75 ledde till att jag tvingades köpa den i somras, vilket underlättades av att den bara kostade 1995 kr. Min nya kärlek är betydligt dyrare och kostar 3 500, vilket ju är lika bra för min regel är att man måste ha sin mobil i alla fall två år innan man får köpa ny - usch vilken knäpp regel!

Hjälp vad skönt det känns att läsa någon annan som sätter ord på ens egna tankar - i DN finns en jättebra recension av Ebba von Sydows nya bok, vilken knappast kan betecknas som en milsten i svensk litteraturhistoria.

Dagens ljuspunkt blir, naturligtvis, gripandet och anhållandet av Hagamannen - äääääntligen!! Jag blir bara så himla nyfiken på vem han är, hur han kunde göra det han gjort....och om någon misstänkt honom tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0