Tragisk fredag

Igår kväll blev det tyvärr inget inlägg, då datorn ockuperades av Total War eller vad nu de där jobbiga realtidsspelen heter. Jag tvingades altså sitta och uthärda veckans absolut sämsta tv-kväll. Fredagar bjuder nämligen på absolut ingenting alls och även fast jag t om kan tänka mig att kolla på nyheter på finska hellre än att stänga av tv:n, så tvingades jag trycka på den förhatliga off-knappen på fjärrkontrollen igår. Droppen var "Girls of the Playboy Mansion" på femman - en fruktansvärt tragisk serie som handlar om tre tungt plastikopererade blonda tjejer som bor med Hugh Heffner på Playboy Mansion.

Det är en sådan sorglig kultur vi lever i, att det räknas som "hunkigt" och manligt framgångsrikt att springa omkring i pyjamas med tre plastiga tjejer i ett harem. Hefner har ju värsta tragiska alkis-beteendet, men av någon anledning ses han som om han levde dröm-livet. Jag säger som den tecknade hunden Rocky´s kompis Rippo sa för flera år sedan:

Att glida omkring med pyjamas och morgonrock med en drink i näven gör alla mina grannar, men det är bara glamoröst om man bor i ett slott omgiven av bikinibrudar som spelar volleyboll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0