Bokfrossa och mode-sorg

Nu har jag frossat på adlibris igen. Det gör jag ungefär 2 ggr/år och denna gång fick jag tag på nya titlar från Jill Mansell, ben Elton och Dave Barry, liksom ännu en bok av Trinny och Susannah på BBC´s Stilpoliserna.


Dagens tråkiga nyhet är annars att Trinny och Susannah har flyttat från BBC1 till BBC America, och eftersom jag aldrig någonsin sett ett program från BBC America så kommer jag nog aldrig få se mina stilmentorer igen....*snyft*

Nä, jag får väl nu nöja mig med att lyssna på Lisa Butchers och Mica Paris´modetips istället. De har nämligen tagit över Trinny och Susannahs gamla program.....fast det känns inte alls lika kul. *suck* - ja, vilka tunga bördor man får bära i denna jämmerdal till liv ;-)

Det ska dock förhoppningsvis gå att uthärda detta bakslag på en solig playa på Mallis - just det, nu är det bara 3 dagar kvar innan vi åker. Pillutta er, va ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0