Klubbande, Dubbelve och humor

Igår var jag på tjejfest hemma hos en kompis. Vi käkade och jag lyckades slutligen tvinga de andra att spela TP...vilket jag förlorade. Det var jättekul, men så fort jag kommer ut så sjunker mitt humör lite. Det är alldeles för hög (och dålig) musik och alldeles för mycket folk. Jag undrar när det ändrades, när det slutade att vara roligt att gå ut och "klubba". Det är fortfarande himla kul att gå ut och käka eller på After Work på någon Pub, det är bara klubbandet som jag inte orkar med längre. Jag undrar om jag är för gammal eller för nykter.....äh, det måste nog vara nykterheten som är problemet ;-)

Hur illa jag än tycker om Dubbelve, så måste man säga att han omger sig med skickligt folk. Jag har inte mycket till övers för de politiska rådgivarna, men en hel del respekt för mediarådgivarna. Efter att länge ha blivit hånad hos Leno, Letterman och Conan gjorde hans mediefolk en mycket smart move på en pressmiddag i april. De anlitade en av de skickligaste imitatörerna och lät honom stå brevid presidenten under en middag med journalister, vilket fick Dubbelve att se väldigt storsint ut - very clever indeed. Det är relativt lång (10 minuter) men är ett mycket roligt tal - jag skrattade högt flera gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0