Knäppa kryp och hemlöshet

 
Svartmyror
Så här ser de ut, de läskiga små krypen som jagat ut mig ur mitt hem. Vi har fått problem med svartmyror på nedervåningen i år igen, och utsidesbehandlingen som vi fick av Anticimex förra veckan har inte jagat bort dem allihopa. Imorse kom de tillbaka för att röka ut dem från insidan också, vilket innebär att vi inte kan bo hemma på ett dygn. Jakob tar med sig lilla Ella hem till sin pappa inatt, medan jag faktiskt tänker försöka sova hemma. Det är tydligen bara farligt för barn under 2 år, gravida samt allergiker så jag borde kunna klara det. Jag är just nu hemma på en snabbvisit för att öppna alla vädringsfönster så att jag kan komma hem ikväll. Nä, usch vad det luktar konstigt - nu sticker jag igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0