ääääntligen....

...kom jag på varför jag känner igen tjejen i "Weeds". Jag har bara sett ett helt avsnitt och inte kunnat koncentrera mig på den serien för att jag hela tiden försöker placera den där kvinnan (Mary Louise Parker). Jag har försökt placera henne genom hennes miner. Hon ser liksom besvärad och olycklig ut hela tiden och det gjorde hon i filmen jag känner igen henne ifrån också, vilket ju utesluter komedier. Hon såg inte heller arg och sammanbiten ut, vilket utesluter actionfilmer. Nä, jag har försökt i flera veckor tills jag gav upp och kollade i IMDB - och det är ju häääär jag känner igen henne ifrån. Hon var mamma till killen som såg mordet och hon satt hela filmen och vakade vid sin yngste sons sjukhussäng. Puh, det känns så skönt att kunna lägga detta bakom mig. Nu kanske jag kan börja koncentrera mig på serien på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det här har ingenting med "Weeds" att göra (som förvisso är bland det bästa som går på TV just nu) men rekommenderas ändå:

http://shakespearessister.blogspot.com/2006/11/freedom.html

2006-11-05 @ 16:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0