Hälsan är viktigast

Jag såg lite av den där stamcellsfilmen Michael J Fox spelade in och dj-lar vad lycklig jag är över att vara frisk…än så länge *letar frenetiskt efter en träbit att knacka på* Tänk att jag så ofta glömmer bort den lilla detaljen och istället fokuserar på mina tjocka lår, mina finnar, det faktum att mina tänder nu börjat ila varje gång jag äter något sött eftersom jag aldrig kommer mig för att boka tandläkartid (varför kan de inte ila när jag äter frukt eller grönt, då hade jag ju inte besvärats så mycket av mina hål), hur dålig min man är på att städa toaletten, hur dj-la skitkallt och blåsigt det är nu….det kändes som en scen ur ”Barnen från Frostmofjället” när jag gick till jobbet i morse. Det borde f-n vara förbjudet med temperaturer som understiger 10 minusgrader! Varför kan inte politi…..eehhh, var var jag någonstans nu igen?! Just det – man ska vara tacksam att man är frisk ;-)

Jag skulle uppenbarligen behöva bli påmind om detta var tredje minut för att inte hinna jaga upp mig så himla mycket över skitsaker…hmmm – man kanske skulle kunna fixa någon slags funktion på PC:n som liksom ploppar upp en påminnelse var tredje minut. Fast det är klart, jag skulle nog bli dj-ligt irriterad på den också ganska snabbt…..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0