Mer garderobsångest

Jag har inte köpt några kläder alls på jättemånga veckor – är jag sjuk?!

För det är ju knappast så att min garderob är ett under av välsittande, moderna, färgkoordinerade plagg med alla de rätta acessoirerna (stavas det verkligen så? Jag försökte med flera alternativ men kan inte hitta något som ser snyggt ut).

Nej, min garderob ser bara risigare och risigare ut och kläder jag har ”sparat” längst in i garderoben för att de är så snygga att jag bara tänker använda dem på jättecoola fester, t om de kläderna ser dötrista ut. Varför blev jag aldrig bjuden på de där jättecoola festerna medan mina kläder fortfarande var snygga? Eller har de varit lika fula hela tiden och jag har bara inte fattat det? Det kanske var tur att jag inte blev bjuden på de jättecoola festerna för då hade säkert de jättecoola människorna där bara stått och pekat och skrattat åt mig….

Jag måste köpa nya kläder!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0