Nyttigt engagemang

Entourage var inte sådär mysigt bra som jag trodde att det skulle vara. Det handlar om en ung skådespelare som fått alldeles för mycket uppmärksamhet och pengar alldeles för tidigt. Hans följe - hans Entourage - består av hans tre gamla kompisar som även de har fått tillgång till för stora resurser.
Jag förväntade mig att känna sympati för de här fyra killarna och liksom börja hålla tummarna för att det ska gå bra för dem, men de är så himla omogna, bortskämda och slyngliga att man bara vill slå till dem hela tiden. Eftersom det påstås vara nyttigt med engagemang så måsta jag nog fortsätta kolla - nu hållar jag tummarna för att det ska gå dåligt för dem så att de tvingas skärpa till sig.
Dessutom gillar jag verkligen Jeremy Piven och hans artist-agent är riktigt rolig. Onsdagkvällarnas tv-utbud kanske inte är så döda ändå.

 
Entourage2Entourage


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0