Är det bara jag...

...som tycker att vårens klänningsmode är supermärkligt. Jag har precis irrat runt på några katalog-sajter och kan inte för mitt liv förstå vilka som skulle se snygga ut i dessa två kreationer från Ellos

image194image195.

....och även om LaRedoute har myket snyggare kläder än Ellos hittar man även där märkligheter som den här superfult mönstrade saken (är den matchande svantapeten inkluderad i priset, tro)

image196

Det kanske är lika bra att jag sparar pengarna - då kan jag med gott samvete gå ner och kolla på Lyxfällan och nedlåtande skaka på huvudet åt de oansvariga pengaslösarna på tv:n - hur kan de bara köpa en massa grejer som de inte behöver?! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0