Fortsatt kompensation

Jag fortsätter kompensera sommarens shoppingunderskott utan hänsyn till miljön och den sjukt ojämna inkomstfördelningen i världen (fast lite dåligt samvete har jag faktiskt).
I Ellosbeställningen slank denna lilla apparat med - det är en kopia på tv-shops Magic Mixer eller vad den nu heter.
Jag har faktiskt spanat på den i nästan ett år, men vågar inte riktigt köpa den eftersom J alltid gnäller på mig när jag köper prylar. Jag kan höra honom nu "En pryl in, en pryl ut". Sen plockar han säkert fram några av mina superviktiga, oumbärliga köksmaskiner som jag inte använt på några månader/år. Han fattar inte att jag just precis var på väg att leta upp ett recept på något jättegott och nyttigt som jag måste ha de där maskinerna för att göra(!!)
image246
Den här gången blir det dock annorlunda - jag kommer nu varje morgon kliva upp före 06.00 för att mixa ihop nyttiga muffinssmetar, omeletter och näringsriktiga smoothiesar i långa rader - sådeså!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag har också spanat in den här apparaten och har varit mycket sugen på att köpa den. Nu får du agera Sverker och testa hur den fungerar. Rapport önskas!

2007-08-24 @ 08:24:10
Postat av: Agneta

Absolut - så fort jag packat upp den, ställt in den i skåpet och låtit den stå oanvänd i några månader först ;-)

2007-08-24 @ 09:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0