Hopp om framtiden

4 dagars förkylning räcker alldeles utmärkt - imorgon tänker jag kliva upp, duscha och gå till jobbet som en vanlig människa igen för nu får det vara nog(!)
Jag har hittat 2 roliga 40-årspresenter till åt min man - en DVDbox med den superroliga tv-serien "Couplings"
image238
och filmen De misstänkta, som jag vet att han gillar.
image239

...fast eftersom jag också gillar dessa filmer, kanske detta också egentligen är presenter till mig själv...*suck*
Den enda osjälviska planen jag har kvar är nu medlemskapet i Whiskyklubben....fast då måste jag ju få med några av hans kompisar också. Är det konstigt att ringa runt till hans kompisar och fråga om de vill gå på whiskyprovning med honom? Kan det tolkas som om han inte vågar ringa själv....eller som att jag är så kontrollerande att jag bestämmer hans fritidssysselsättningar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0