Måndag och sommaren är slut

Fast jag i morse tagit på mig såväl långa varma jeans som kofta och jacka, frös jag som en hårlös isbjörn. Sommaren är definitivt över och - såvida man inte har kvar en gammal postorderkatalog från i våras som ligger och skräpar längst ner i pappersinsamlingslådan - så dröjer det en sådär 8-9 månader tills man återigen får se några shorts, klänningar eller piratbyxor igen.
För att riktigt kunna komma in i den rätta "måndag-igen-farväl-till-sommaren-goddag-igen-gråa-kalla-fula-trista-vardag"-stämning så kan man gå in och njuta av de vackra bilderna på Det sanna sverige. Ett kort besök fick mig att omedelbart förlora visionen av den rödstugade semesteridyllen Sverige...*suck*
Här är en stämningsfull bild från de centrala delarna av min hemstad;
image249


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0