På tiden

Mina stövlar har kommit och det var verkligen på tiden - det börjar kännas lite väl kyligt i mina kilklackssandaler. Även om det nu börjar närma sig frosttemperaturer på nätterna så cyklar jag ändå tappert genom regnet och blåsten iklädd endast sandaler på fötterna - för är det augusti så är det(!!)
image255

Jag vet inte vad det är som gör det, men när jag känner mig som mest stressad så blir jag som minst effektiv. Igår klarade jag i och för sig av de 3 akutaste uppgifterna och föberedde lite smått inför morgondagens föredragning. Sen fanns det ju en massa andra grejer på mitt bord som skrek efter min uppmärksamhet, men jag orkade bara inte - istället brände jag en hel timme på youTube ....men det var det värt ;-)
Jag letade efter några klipp från The Riches - den superkuliga tv-serien med min älskade Eddie. Jag hittade tyvärr inga, men här är några klassiska Eddie-klipp istället.
image254

Ctrl-P-Print

Tvåspråkighet


och en underbar religionslektion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0