Shoppingabstinens och identitetskris

Det blev ingen shopping för mig i måndags...och ingen igår heller.
Idag måste jag försöka korrigera detta övertramp enligt följande schema;
Kl 0800 - Klippning
Kl 1130 - Köp orkidéer (bara 149kr/st)
Kl 1630 - Lägg in beställningen av den nya toaletthyllan och nya klädbetjänter på Ellos
Tyvärr tvingar mitt arbete mig till dylika inneffektiva shoppingscheman med alldeles för mycket luft i. En glad nyhet är dock att jag redan ligger före - Klockan är inte ens fika (14.00) och jag har redan hunnit med de två första punkterna samt även hittat ytterligare två grejer att beställa från katalogen;
image243image244


Ps. Ej skalenliga bilder - stövlarna är höga, men inte riktigt lika höga som fönstret
Skorna är lite av en chansning, men Trinny och Susannah skulle klappa händerna av glädje om de såg det ;-)
Yay - vad duktig jag är!!

Eftersom jag idag redan såväl klarat av 2 viktiga arbetsuppgifter samt fyllt dagens köpkvot, är det dags att försöka bringa lite klarhet i vem jag egentligen är, vad mitt bidrag till världen är. Om du själv känner dig lite vilsen och osäker på din egen roll - plocka fram googles sökfönster och skriv "Agneta är" (om du heter Agneta, alltså).
Jag känner mig i alla fall mycket lugnare nu när jag fått kvitto på att....

Agneta är mest allmänbildad och var bäst på handelskammarens quiz night
Agneta är uppskattad som kick-off-föreläsare
Agneta är legitimerad psykolog
(detta visste jag inte ens om själv)
Agneta är så orädd och hon brinner verkligen för att få göra sin egen grej

Mindre kul kändes det att få höra att
Agneta är verkligen ett typexempel på en människa som inte borde ha tillgång till internet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0