Veckans motionslogg

*suck* - ja, inte blev det någon OS-bragd denna vecka heller. 45 minuters promenad i tisdags är allt jag lyckades prestera.....fast vänta nu......igår gjorde jag faktiskt en 90-minuters shoppingrunda på stan som säkert omfattade 3 km och en hel del tyngdlyftning (påsarna blev ganska tunga att bära faktiskt) och på lunchen idag blev det ytterligare ett par kilometer (minst - de har ju grävt upp hela dj-la torget så att man behöver gå ett par hundra meters omväg när man vill besöka affärer på andra sidan gatan!!)
Jag har lovat 3 motionspass i veckan i höst - och det har jag ju nästan gjort.....okejrå - jag tar väl en halvtimmes promenad när jag kommer hem också - men sen räcker det faktiskt!
image248

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0