Ok, jag erkänner....

...jag är en smyg-tv-shoppare
Lite generat sitter jag ibland och kollar på hela tv-shop-program. Jag blev t ex väldigt sugen på Magic Bullet (matmixern) och jag har även varit lite småsugen på ett "Mini-spa" och en ång-grej som man kan använda som strykjärn.
När jag idag råkade snubbla in på hemsidan kunde jag inte låta bli att dregla lite över väskan "Shopping Pro".
Själva namnet är ju för det första väldigt tilltalande, för man vill väl inte behöva vara en Shopping-amatör heller(!!)
...och så har ju väskan också supermånga smarta fack för nycklar, mobiler, smink o dyl, så man slipper panik-grävandet när man står i kassan....och sist men inte minst - en väsk-lampa, så att man kan hitta saker i mörkret ;-)

image351
...synd bara att väskan var så ful...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0