Plötslig insikt

Skymningen faller nu och även fast det inte finns någon snö i sikte, så känns det ändå sådär barnsligt mysigt juligt just nu. Vi har haft en jullunch här på jobbet med både gröt och skinka och smarrig chokladtårta till efterrätt. Vi har fått våra julklappar....(man får väl inte öppna jobbjulklappar innan julafton...eller?) och adventsljusstakarna tindrar ikapp med stjärnorna i fönstren på andra sidan gatan.
Jag har precis avslutat veckans matchningsuppföljning och ska börja packa ihop för att gå och hämta lilla E på dagis, när det plötsligt slår mig - JULKLAPPAR!!!!! Jag har inte köpt någon julklapp till J!!!!!!
Ett akut hjärnstillestånd har infunnit sig och jag har inga som helst uppslag.
Det finns en överhängande risk för en Aladdinask från Statoil ;-)
..eller varför inte ge bort en sjukdom?'
image353

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0