Ultimata Singstartillfället

Jag dryftade mitt lilla Singstar-problem ( att J inte vill spela med mig eftersom han inte kan sjunga) med en kollega och han förslog att det ultimata Singstar-tillfället är under efterfesten på en cykelfest.
Cykelfest? frågar jag oskyldigt, varpå han förvånat utropar:
Va?! Har du aldrig varit på en cykelfest?!!
Med huvudet nedböjt av skam går jag in på mitt tjänsterum och googlar. Det lät faktiskt superkul......om man bara kunde cykla utan livsfara på vinterväglag.....och hade några kompis-par i närheten.....och hade barnvakt någon himla gång....*snyft*
Han tipsade dock också om en jättebra speltillbehörs-affär i sta´n. Här finns det absolut nödvändigaste för skojsiga spelkvällar;
image344

Kommentarer
Postat av: Anette

Cykelfester! Jag har varit på 3 st (vanliga fester i byar runtom Umeå) och det går vilt till... Men kul är det ju : )

2007-12-07 @ 14:28:39
Postat av: Agneta

Ja, hjälp vad off jag är - jag går aaaaldrig på fest...*snyft*

2007-12-07 @ 20:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0