Dj-lar vad bra det var!

Melodi2007
Tänk att jag fick se den klart bästa omgången någonsin - på plats!! Kristian var skitbra, arenan var jättesnygg och bidragen höll så hög kvalitet att minst 5 av dem borde ha direktkvalificerat sig till finalen i Globen. Det var egentligen bara de där två jobbiga småtjejerna som hoppade runt och den där tråkiga folkmusikgruppen som inte platsade i final. Jag hoppas verkligen att etno-kvoten nu är fylld, för jag orkar inte höra flera sådana låtar.

Idag har jag gått omkring på jobbet med min supersnygga blinkande brosch med melodifestivalkrona, och alla ser sååååå avundsjuka ut……tror jag. De stirrar i alla fall ganska mycket på mig, fast det kan ju bero på att jag inte kan sluta sjunga:

“Cara mia Come closer. Cara cara mia, cara cara mia. Love is all we need. I swear I never gonna leave you. Cara cara mia. You’re the one for me. When someone loves like I do. Dreams can come true. So tell me, tell me now. Oh, Cara cara mia, cara cara mia. How can you leave me now?”

Vinnare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0